işyerim ???

0

Soru

arkadaşlar ben a 101 de çalışıyorum tam 11 ay oldu. ama artık dayanamıyorum . nefret ettım ısımden napcam bılmıyorum .8 6 1 10 çalışıyorum ama adalet yok ben mola bıle yapamıyorum yerı gelıyoo ama başkaları 3 saat mola yapıyooo sorumlu herkes saatınde cık

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor