Issız Adam Sendromu

0

Soru

Öncelikle herkese bu soguk,karlı kış gününden Merhaba; Dert degil belki ama bir iç döküp rahatlama diyelim...Çünkü 'Akıl,akıldan üstün demişler'belki benim göremediklerimi siz görebilirsiniz...Öncelikle kendimden bahsedecek olursam 20'li yaşların sonund

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor