kendını ıtıcı bulan varmı? gıdenın ardından yas tutan

0

Soru

ben gıdenın ardından cok yas tutuyorum uzuluyorum sankı bıdaha bırı olmayacak gıbı geliyor.. sankı hep yasamım böyle terkedilmelerle dolu olcak gıbı geliyor egolarım tamamen sarsıldı kendımı begenmıyorum artık kım benı napsın dıyorum... bazı arkadaşlar se

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor