Kendimi değersiz hissediyorum!!!

0

Soru

3,5 yıllık evliyim. 1,5 yaşında çocuğum var. Kayınvalidemle aynı binada oturuyoruz ve işimle evim çok uzak. İstanbulda evim bi yaka da işim diğer yaka da. Hergün git gel canım çıkıyo sabah işe 1,5 saatte geliyorum akşam 2 saatte dönüyorum. Ve yeni memur o

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor