Bir bunalım güncesi...

0

Soru

Daha önceki konularıma denk gelenler bilir psikolojisi pek düzgün biri olmadığımı :) Yani fazla ağlak, fazla yıkılmış biriyim.. Annemle ilgili bir konu açmıştım, içimdekileri az çok anlatmıştım... Rahatlamıştım, gerçekten. Yine içim rahatlasın istiyorum;

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor