Çok bunaldım,ne yapıcam ben şimdi:(

0

Soru

hemen konuya girmek istiyorum,geçen sene mezun oldum kpss ye bir kere girdim ama puanım çok düşük olduğundan tercih bile yapmadım,sonra ales e hazırlanıyım dedim yükseklisan a başladım,onada girdim aldığım puan 68. yani anlamıyorum insanların 80 e 90 a i

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor