iki kişilik yanlızlık çok zor muş....

0

Soru

merhaba arkadaşlar foruma uzun zamandır üyeyim ama paylaşımda bulunmak bügüne nasipmiş. çok zor bir dönemden geçiyorum sıkıntımı paylaşmaya, desteğe çok ihtiyacım var... 4 yıllık evliyim 10 aylık bir kızım var eşimle artık bir evde iki yabancı gibiyiz ev

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor