Hata yaptım mı yapmadım mı bilemiyorum . Nolur bir akıl verin ?

0

Soru

Lütfen yargılamayın ve yadırgamayın beni yaptıklarımda bir yanlış vardı ama sadece en başta. 1-2 ay önce netten biriyle konuşmaya başladım sadece konuşma ama sonra telefondan devam ettik her akşam en az 1 saat . Belliki çıta olarak benden çok çok üstteydi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor