Çikolata bağımlılığım :(

0

Soru

Merhaba, benim sorunum çikolataya olan bağımlılığım. Çocukken de severdim ama okul açıldığından beri her gün 2-3 tane yer oldum. Vazgeçemiyorum, kendimi engelleyemiyorum Her gün yemeyeceğim diyorum bir bakmışım elimde çikolata var 3 kilo aldım 50 kiloyum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor