kilo alamıyorum :(

0

Soru

arkadaşlar o kadar derim varmışki ya yaza bir hal oldum buralara.ama bi elin nesi bi sürü elin sesi var düşüncesiyle yazıyorum size.. ben troit hastasıyım zamanında 60lı kilolardaydım.şimdi 51-52 kiloyum.ve ne yersem-gece yarısı,pekmez,keçiboynuzu,cicibe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor