ve sonunda bitti.....

0

Soru

evet kızlar bitti bu sefer üzgün değilim hiçbirşey söylemedi eski meseleleri benim siyasi görüşümü saçma sapan şeyleri söyledi durdu üstelik feminist olmamı bile bahane etti arkadaşlarının kız arkadaşları konuşmuyormuş bile ben niye bu kadar akıllıym

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor