Elimi nereye atsam kuruyor derler ya işte ben de öyleyim :(

0

Soru

Merhaba, tıpkı başlıkta anlattığım durumdayım. Bu sene iyi bir üniversitenin iyi bir bölümünden mezun oldum.Yüksek lisans yapanlar bilirler;yd ales e girmeniz gerek, kurslara gittim çalıştım çabaladım olmadı, nisan ayında ydsden ağlayarak çıktım. Diplomam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor