Gecmişe takılıp kalmak...keşkeler..

0

Soru

Arkadaslar benim sorunum gecmişteki hatalara takılıp kalmak...gerci eskisi kadar degil ama zaman zaman sunu niye soyle yaptım bunu niye boyle yaptım diyip bugunumu mutsuz geciriyorum...her insanın keşkeleri var...dunu duusnmenin bugune faydası yok biliyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor