lütfen yardımm...eltimle küsüz...

0

Soru

nasıl başlasam bilmiyorum...eltim benden 3 yaş küçük ve benden 2 yıl sonra evlendi...eşimin ailesi kapalı, ben açığım. eltim aynı memleketten, ben yabancıyım..bu yüzden hep ona değer verildi.ben dışlandım horlandım vs.vs. bu arada ben 5 yıllık ünivesite m

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor