arkadaşlar aranızda kadın doğum doktoru varsa bana cevap verebilir mi çok acilllllll.

0

Soru

ben 2008 yılında apantisit ameliyatı oldum alındı apantistim. şuanda hamileyim ve dktor geçirmiş olduğum ameliyet var mı diye sordu bende söyledim.sezeryan olmaktan çok orkuyorum sezeryan mı olacağım yoksa normal doğum mu yapacağım acaba lütfen cevap veri

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor