Kuaförün tavrı :/

0

Soru

Arkadaşlar selam :) Büyük bi dert değil ama paylaşmak istedim. Nasipse saçlarımı boyatıyorum yarın gideceğim yerde en iyi güzellik merkezi olduğunu söylediler işini ciddi yapan bi kadın belli kendisiyle yüz yüzede görüştük. Neyse bugün randevu almak için

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor