fevrimi davrandım???

0

Soru

öncelikle selamlar, az önce yaşadığım bişey kafama takıldı,içim rahat değil pek. yaşananları diyalog şeklide yazıyorum eksik fazla olmasın diye.. kv odama geldi ve dediki: kv: ayşe (görümcemin kızı) aradı akşam annesinin(görümcemin) doğum gününü k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor