bebekle ilgili sorum olarak lütfen...........

0

Soru

benım bebegım 7 aylık oldu.. ama daha benım annesı oldugumu bılmıyor gibi gelıyor herkesın kucagına gıdıyor. bir yere bıraksam hıc aglamaz.. gunlerce kalır.. herkese guluyor.. normalmı sizce? herkes ne guzel işte dıyor ama hıc guzel degıl moralım bozuk

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor