Sadece sizlere anlatabilirim :(

0

Soru

İyi geceler kızlar. O kadar bunaldım ki sizlerle paylaşmazsam çatlıycam artık. Kızlar affedersiniz ama kendimi tam bir enayi gibi hissediyorum. Konuma geleyim. Geçen hafta içerisinde erkek arkadaşımla ayrıldık.o istedi yapacak bir şey yok deyip zor da ols

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor