Arkadaşım yok

0

Soru

Merhabalar .. Daha önceden de konu açmıştım ek yerleştirmeyle açılan bir bölüme yerleştim. Bölümdeki herkes tamamen yeni yani. okul açılalı 1 ay falan oldu yaklaşık. Ama benim arkadaşım yok Lisede falan böyle değildim tamam arkadaş çevrem çok geniş deği

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor