3 yılım çöpe gitti.. çok mutsuzum ben :(

0

Soru

3 yıl boyunca sadece sevdim... istanbuldaydı uzaktı ama bi şekilde götürüyoduk akrabaydık zaten ailem istemedi karsı çıktı istemeye gelceklerdi gelmeyin denildi askere gitti benimki bekledim tek tek gün saydm mektup yazdm suan bir buçuk ayı var gelicek on

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor