kızımı çok özlüyorum

0

Soru

kızım 1 yaşındayken iş hayatına döndüm.eşim istemedi biraz daha kendin bak dedi.ama ben hem maddi hemde manevi sebeplerden dolayı başlamak istedim. 7 ay oldu. kızımada annem bakıyor. gözüm arkada kalmıyor.mutlu olduğunu ve iyi bakıldığını biliyorum. bur

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor