konuşmaya .akıl almaya çok ihtiyacım var...

0

Soru

arkadaşlar mrb öncelikle..ben eşimle severek evlendim bide kızım var 2 yaşında.. evliliğimizin ilk zamanlarında çok iiydi evet işte tam hayalimdeki insandı ideal eşti anlayışlıydı sevecendi...Çok hatam oldu ,onunda tabii..3.yılımızdayız ama hergün birbiri

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor