içinden çıkamadığım bir sorunum var

0

Soru

merhaba k.k üyeleri.. benim içinden çıkamadığım araştırıpta anlayamadığım bir problemim var ben işyerinde 1 senedir çalışıyorum,patronum bana ssk yapmadı sürekli erteliyor.bu arada ben babamdan yetim aylığı alıyorum ,ama benim için ssk lı olmam yetim a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor