bıktım ben :(

0

Soru

ben görücü usulü evlendim ama eşimi seviyorum... tek anlaşamadığımız noktada aileme gidip kalma noktası oluyor.neyse bayramdan bir hafta önce göndermek istedi gideceğim diye sevinçliydim ki AİLEM sağolsun tüm moralimi alt üst etti şimdi geliyormuşum eşim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor