Lütfen bi bakar mısınız? ..

0

Soru

Selamün aleyküm hanımlar. Sizlere arkadaşım adına yazıyorum. Arkadaşımın bir derdi var. 7 aydır eşinden ayrı,boşanmak üzereler.Fakat henüz dava falan açılmadı. Yılbaşını bekliyolar,belki karşı taraf açar diye ama onlar açmaz diyo.Şimdi ocakta dava açılsa

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor