Eşimden utanıyorum :(

0

Soru

Merhaba arkadaşlar.yeni üye oldum.bu konuyu size danışabilmek için. Ben 4 yıllık evliyim 2 de çoçuğum var.başlıkta da yazdığım gibi eşimden utanıyorum.yanında giyinemiyorum en basitinden. Beni istekli gibi görmesin diye ne zaman yaklaşsa kaçıyorum.nerbile

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor