O itten hakkımı alamaz mıyım??

0

Soru

Slm arkadaslar darp raporu almıştım 2 gün önce bugün o itin arkadası iş yerime geldi dava acıyomuş anlasmalı boşanma ve birbirimizden hiç bir hak talep etmicekmişiz imza atmamı istiyomuş bunun altına..fotokopisini çektm imzalamadım tabi.. Durum şu bu a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor