kendımı çok kötü hissediyorm:(

0

Soru

Mrb arkadaslar. daha öncede bi kaç konu açmıstm yorumlarınız için çok sağolun. evliliğimde yolunda gitmeyen bişeyler var.5 aylık evliym daha. ama eşimle sürekli tartısıyorz. konuda cok sacma sürekli benim evi düzenli temız tutmamı istiyo. oysa iki kişiyz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor