saçım :(

0

Soru

arkadaşlar saçım siyah ve ben sıvı peroksit %9 ile açınca kumral kahve arası oldu ve şimdi diplerden siyahlar çıkıyor ve çok kötü görüntü oluyor diplerini tekrar yapmak istemiyorum uzasın diyorum ama öyle de çok kötü oluyor . boya yapmadan nasıl koyulaşac

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor