Herkes hakkettiğini yaşarmış.. Ben 5 yaşında naptım da bunları hak ettim ?

0

Soru

Herkese selamlar... Aslında benim, size her şeyi en baştan anlatmam lazım, beni tam anlamıyla anlamanız için. Ama koskoca 17 yılı nasıl buraya sığdırayım ki ben ? Bir de bilirsiniz, her anlattığınız da yeniden yaşarsınız sanki... Bu yüzden hep anlatmak

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor