Eşimle bayramda kavga ettik .. çok kötüyüm

0

Soru

slm arkadaşlar. eşimle 1yıllık evliğiz .bayramda kavga ettik. aslında bayramın 1.günü ne güzel geçti sabah erkenden kalktık birbirmizle bayramlaştık. sonra geçen bayram olduğu gbi halasına alt kata kahvaltıya indik. kayınvalide kayınpeder halası eniştesi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor