Yaşarken, öldüğünü hissetmek ... İnsanlar ne kadar kötü varlıklar olmaya başladılar !

0

Soru

Sadece paylaşmak,anlatmak rahatlamak istiyorum. Derdim büyük,küçük hiç önemli değil. İnsanlardan o kadar sıkıldım ki, kötü niyetlerinden,ağır sözlerinden,sadece kendilerini düşünmelerinden, sabit fikirlerinden, yargılarından. Beni kötü yapmak için sanki

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor