Bıktım arkadaş ..! Bıktım !

0

Soru

Onca sene kendimi kandırmışım ! Boşa savunmuşum seni..Boşa durmuşum her daim yanında.. Ne kadar aptal ne kadar safmışım , belkide sineye çeke çeke kendime söyleyemediğim yalan kalmamış..! Yazıklar olsun bana da sana da ! Onca seneme .. Se

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor