Kızım ve ben :(

0

Soru

Merhaba Arkadaşlar, İlkokul 4, sınıfa giden bir kızım var bir de 4 yaşında kreşe giden oğlum. Çalışan bir anneyim. Kızıma 3 yaşına kadar babaannesi baktı, sonra kreşe verdik anaokul sonra ikokul. Oğlum doğduktan sonra bakıcı tuttum iki çocuğa bakması zo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor