İnsanın hayatını sevdiğine adaması çok mu kötü birşey ?

0

Soru

Bugün ablam sevgilim ve ben buluştuk onlar ilk kez tanıştılar . Gayet güzeldi herşey iyiydi çok da iyi anlaştılar . Ablam da çok güler yüzlüydü . İkisi bir olup birbirine beni şikayet ettiler hatta . Sonra ablam eve geldi biz biraz daha gezdik birlikte an

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor