Tşk ederim kaynanacğım yine sevincimi kursağımda bıraktın...

0

Soru

Merhaba kızlar öncelikle ii bayramlar nasılsınız buraya yazmak istedim çünkü burası benim her türlü duygumu, sevincimi paylaştığım yer. bayramın birinci günü sölemesi ayıp kurban kestik eşim kesti annesi gile beraber getirdi bir kücük poşet kemik et 1 kil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor