ömür boyu böyle mi gidecek:(

0

Soru

merhaba arkadaşlar.. ben 2buçuk aylık evliyim. sorun şu: eşim o kadar dağınık o kadar pis ki deli ediyor beni. ben çalışıyorum bir de evin işleri. üstüne gelip dağıtıyor ya deli oluyorum. artık ondan yardım falan istemeyi geçtim ondan ümidi kestim zaten a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor