İki kişilik yalnızlık....

0

Soru

İki kişilik yalnızlık nasıl olur derdim önceden.iki kişi varsa yalnızlık olmaz sonuçta iki insan muhabbet eder dertleşir bişey bişey olur diyodum. Öyle değilmiş iki kişilik yalnız oluyomuş. Ve inan tek basıma yalnız kalsam daha iyiymiş. Uyumsuzluktan kars

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor