çalışmayı özlemek:)))

0

Soru

oğlumun doğumu nedeniyle 4 aydır evdeyim çalışmayı bu kadar özleyebileceğim aklıma bile gelmezdi doğum iznim bitti üstüne bide yıllık izinlerimi aldım kısmetse kurbandan onra başlıyorum çalışmaya:) ve çalışırken aklımdan arada sırada geçerdi ya bi günde

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor