Sonunda bende doğurdum...

0

Soru

Merhaba öncelikle, ben doğum yaptım kızım oldu ve doğum hikayemi sizlerle paylaşmak isterim.. 08-09-08 sabahı eşimle uykusuz ve heyecanlı bişr gecenin ardından saat 7 gibi sezeryana girmek üzere kadıköy şifa hastanesinin yolunu tuttuk...Annem bizi hasta

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor