Canım kızım Selin'ime kavuştum

0

Soru

Merhaba arkadaşlar,22 Nisan'da epidural normal doğum yaptım. Minik kızım,yavrum Selin'im artık benimle. 22Nisan'da kontrol için hastanaye gittik, 37+2 de Nst ye girdim.Meğer sancılar başlamış,biraz ağrıyordu ama ben aldırış etmemiştim normal kasılmalardır

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor