kızlar ben garip miyim..

0

Soru

ya bana bi haller oluyo... bebegim daha 50 günlük.. gerek gazsancısı gerek herhangi baska bi neden gerek kimi zaman bebek oldugundan..bebeğim agladıgında dayanamıyorum ya. saka gibi ama bende aglıyorum..babası yoksa yanımda hiçkıra hıçkıra aglıyorum..b

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor