minik kuzumun doğumu

0

Soru

kızlar benim minik kuzum 7 ekimde 37+1 de dünyaya geldi foruma katıldığımdan beri hep normal doğum istediğimi ve hep erken doğuracağımı söylemiştim bayramın ilk günü sancılarım artmıştı acile hastaneye gittik kendi doktorum izindeydi ve de 37. haftamda

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor