Epidural yaptım çok memnunum yada çok pişmanım diyenler buyrun lütfen

0

Soru

selam kızlar... epidural doğum istiyorum normal doğumu yapabiliceğimi sanmıyorum.. ama tehlikeleri vardır die içimde tereddütler var..siz ne düşünüyosunuz bu doğum şekli hakkında..epiduralle doğum yaptım çok memnunum yada çok pişmanım diyenler yorumlard

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor