nasıl doğum yaptım bende anlamadım :) meğer ne kadar kolaymış...:)

0

Soru

selam kızlar ben 03/06/2011 de doğum yaptım,,,önceden burdan doğum hikayelerini ço okudum,,,e şimdi bende paylaşmak istedim,,,,,biz doğumu özel bi hastanede yapmaya karar vermiştik doktorumuzda dışarıdan özel bi doktordu,,,doğum yapmadan 1 gün önce eşimle

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor