Almanyada dogum yapan varmi???

0

Soru

bayanlar ben Almanyada yasiyorum..ilk bebegim cok heyecanliyim..almancam cok kötü degil ama cok iyide degil..esim yanimda olacak..esimde cok heyecanli..sizlerden istedigim özellikle belirtmek istedikleriniz varmi özellikle su söyle su böyle, aman dikkat e

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor