eşimle uzaktayız.ve cok yalnızım hemde çok

0

Soru

eşimden ayrıyımieşim ist ben diyarbakırda öğretmenim.ve bir bebegim var benle birlikte öle sorunlarım varki sizlerle paylasmak istedim burası cok samimi dostane bir yer yazmazsam kötü olcam.atandım diyarbakıra geldim bebegimr bakmak için benle beraber yak

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor