Ne Zaman Çıkacağım Bu Depresyondan????

0

Soru

Bebeğim ayın 15'inde 7 aylık olacak ama ben hala doğum sonrası depresyonunu atamadım üstümden. doğumdan itibaren hep problem yaşadık. yok sütüm yetmedi yok kilo almıyor v.s. bunlar bana göre çok büyük problemler ama çevremdekiler çok abarttığımı söylüyor.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor