Datlum, Bal Kaymak Oğlum Doğdu :)))

0

Soru

22 Temmuz diye plânlamıştık doğumu... ağda olayımı filan hallettim rahatladım, Perşembe'de temizlikçi gelir.... oh ev de misss olur dedim 21 Temmuz'da sabah 6 civarı tuvalete kalktım, sonra su içeyim yatayım dedim.... Tam yatağa yatacağım anda, altıma

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor